Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeNo teraz to chyba obraziłeś Szkopka. Po pierwsze jeżdżą na podobnym poziomie-popatrz na wyniki, po drugie Szkopek też jazdę ogarnia i ma sporo doświadczeń z WSBK, po trzecie to głupoty gadasz, że motocykle są przygotowane identycznie i nie ma wyjątków. W większości teamów są wyjątki i tu wchodzimy w punkt 4, czyli biznes. Co do piątego to nie wiem o których mechanikach piszesz polskich czy angielskich? Generalnie paru zawodników przyjechało i złapało punkty przez przypadek, ale na mnie największe wrażenie zrobił Marino, który z 22 pozycji po 1 kółku, ukończył wyścig na 7 pozycji, po drodze wchłaniając m.in. Szkopka!!!
Odpowiedzpewnie wiesz lepiej, jednak zasadą w PTR było to, aby motocykle nie różniły się od siebie w kwestiach przygotowania, dotyczyło to zarówno tuningu silników, jak i stosowanej elektroniki, oraz wszelkich akcesoriów. według Buckmastera, to znacznie ułatwia życie i eliminuje sporo problemów. nie mówię tu o indywidualnych setupach dla poszczególnych zawodników,bo to sprawa raczej jasna i bezdyskusyjna. a różne rzeczy się zdarzają, podczas ubiegłorocznej rundy w Brnie Praia dojechał, Eugeniusz nie - awaria silnika. ale co ja tam wiem... :)
Odpowiedz